lørdag, august 25, 2007

23 ting - et bud på en nødvendig kompetenceudvikling!

23 ting er til ende - i første omgang. Men vi skal vel have sat en proces igang, så nogle af os løbende giver input til os andre om - hvad der nu sker på nettet? Ellers vil de 23 ting, vi har lært, jo hurtigt forældes - og ikke sætte sig spor.

Jeg synes det har været skægt - og hårdt nogle gange - at deltage i de 23 ting. Og 1000 tak til dig Monica - fordi du har givet os muligheden for at gøre det! Nogle af tingene vil jeg bruge mere end andet - Flickr, Messenger, YouTube og Last FM er nok noget af det, jeg har synes mest anvendeligt for mig. Meeen - det kan jo ændre sig - det her med dokumentdeling vil jeg forsøge at bruge noget mere - for det er nu også RET smart - kræver blot, at jeg tillægger mig nye vaner - og det er jo ikke altid så nemt....

Introduktionerne i undervisningslokalet i efteråret hver mandag bliver med temaet Web 2.0. Og det tror jeg ikke, vi havde kunnet, hvis vi ikke på husplan havde deltaget i 23 ting.

Sønnike har spillet fodboldkampe her i formiddag - med mor og øvrige forældre i regnvejr og kaffedrikkende på sidelinien. Er bare så heldigt, at vi er en god forældregruppe, der har det hyggeligt sammen - det gør det betydeligt mere spiseligt at skulle afsted til den slags lørdag formiddag. Og de gjorde det ret godt - var bagud 0 - 2 - men vandt alligevel 5 - 2! Og næste kamp 3 - 1. Og i lighed med dem - kan vi vel sige til hinanden TAK FOR KAMPEN!

Ingen kommentarer: