torsdag, september 06, 2007

Har lige mødt Gitte alias Thea Second Life...

Skulle liiige ind i Second Life igen - var på InfoIsland - og mødte Gitte Barlack. Det virker sindsygt langsomt på min pc herhjemmefra - og den er da fra januar måned - så det skulle jo ikke være fordi den er for gammel. Og netforbindelsen skulle også være god nok - Gitte nævnte, at det kunne være grafikkortet... Så skulle nogle af jer andre også være ude for, at I bevæger jer gennem Second Life som om I går i gele - så er det ikke nødvendigvis Second Life's fejl...
For mig virker det altså ret syret - at få budt en kop kaffe - men måske jeg bare skal vende mig til - at her i Second Life - er det "tanken der tæller"...

Men problemerne med forbindelsen gjorde fornøjelsen ret blandet - var næsten flere minutter om at få en InfoIsland t-shirt på. Og jeg kunne slet ikke følge med Gitte, når hun førte mig rundt i huset - så hun "teleporterede" mig - og det var jo meget rart. Det gav associationer til brugen af "suse-pulver" i Harry Potter - en,to,tre og vips - så er man der!
Så en film og prøvede link til SkrivOpgave. Og så kom der lige et par amerikanere forbi - de var vist på sightseeing rundt i Second Life.
Nå - inden jeg skal i seng skal jeg lige have oprettet en avatar til Susanne.

Ingen kommentarer: