søndag, september 16, 2007

Hvor er I/vi gode!


Ja - den anden aften nåede jeg kun overskriften - og vupti - så virkede netværket ikke. Men overskriften kunne måske også stå alene - den var et udtryk for, at jeg synes det er ret sejt, at så mange af os er kommet igennem de 23 ting! Og nu venter så de næste ting - mine næste projekter bliver vist MySpace - som Mette skriver, er det næste - og som jeg også har en lille seddel liggende på mit skrivebord, hvor der står, at der skal jeg lige ind...Og en lille notits med navnet Gladis Axel - var vist noget fra en eller anden artikel, jeg læste - om et bibliotek, der har en fiktiv person derinde? Måske lidt som Olivia i Spørg Olivia?
Og så var der lige noget med Facebook - husker kun navnet, men må vel lige kigge forbi...Hvordan vi så kan integrere alt dette i bibliotekets praksis - og give det mening der - ja det bliver jo så udfordringen! Og der har jeg ikke de store forkromede løsninger. Men det er der måske andre af jer, der har?
Ses i morgen til afslutningsmødet.... Det har været en lidt hård sensommer med at færdiggøre programmet. Så for at vi alle sammen kan huske - at der var noget, der hed sommerferie - og det ikke er så længe siden - så lige et billede - ikke af "mit feriebibliotek" - nej af "min feriebænk"! Perfekt til at nyde andres selskab - i "real life"....

Ingen kommentarer: